Home »  Blog »   »  The Wrong Man

The Wrong Man

It was not just MTV:

But also Fox:

As Ramesh Srivats pointed out on Twitter yesterday: 

Certainly worthy of inclusion in The best (and worst) media errors and corrections of 2012, which declared the following as the Correction of the Year

This year’s winner takes the award because of the strange and incorrect initial claim, the media-on-media nature of the mistake, and the witty correction offered as a result. The winner is The Economist for this:

Correction: An earlier version of this article claimed that journalists at Bloomberg Businessweek could be disciplined for sipping a spritzer at work. This is not true. Sorry. We must have been drunk on the job.

The above also deserves mention because Businessweek editor Josh Tyrangiel also drew attention to The Economist’s incorrect assertion on Twitter, which added even more humor to the mistake:

Subscribe to Outlook’s Newsletter

Download the Outlook ​Magazines App. Six magazines, wherever you go! Play Store and App Store

THE LATEST ISSUE
CLICK IMAGE FOR CONTENTS


Online Casino Betway Banner
Advertisement

OUTLOOK TOPICS :

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

or just type initial letters